برگزاری جشن مجازی غدیر با مشارکت بچه مسجدی های 

برگزاری جشن مجازی غدیر با مشارکت بچه مسجدی های 

تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
حسن اقبالی گفت: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری جشن عید غدیر نیست بنابراین در نظر داریم با مشارکت بچه مسجدی های کانون، جشن مجازی عید غدیر را برگزار کنیم.  

«حسن اقبالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری جشن عید غدیر نیست بنابراین در نظر داریم با مشارکت بچه مسجدی های کانون، جشن مجازی عید غدیر را برگزار کنیم.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله کهنوج
افزود: این جشن هم زمان با شب عید غدیر و به صورت زنده از طریق اینستاگرام برگزار می‌شود و علاقمندان می توانند راس ساعت ۲۱ این برنامه را تماشا کنند.

وی عنوان کرد: از ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در جشن عید غدیر، سخنرانی، مولودی خوانی و اجرای مسابقه است.

اقبالی بیان کرد: قرار است در این جشن سخنران به تبیین شخصیت امام علی علیه السلام پرداخته و همچنین در خصوص وقایع غدیر سخنرانی کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله کهنوج با اشاره به نحوه برگزاری مسابقه مجازی غدیر ابراز کرد: در جشن مجازی چندین سوال با محوریت غدیر مطرح می شود و برای دریافت پاسخ شرکت کنندگان شماره تلفنی اعلام می شود و سپس به افرادی که به سوال ها پاسخ صحیح داده باشند، جوایزی اهدا می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این قصد داریم هم زمان با شب عید غدیر قریب ۱۰۰ پرس غذای گرم تهیه کرده و در بین اهالی محله با اولویت خانواده های نیازمند توزیع کنیم.

اقبالی اظهار کرد: در راستای تبلیغ غدیر از روز عرفه تاکنون در حال تولید محتوا در فضای مجازی با مضمون غدیر و جایگاه ولایت و امامت هستیم و در همین راستا عکس نوشته هایی را در فضای مجازی منتشر می کنیم و این فعالیت تا پایان عید غدیر ادامه دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله کهنوج عنوان کرد: هم زمان با عید قربان در طرح نذر قربانی و توزیع غذای گرم با یکی از گروه های جهادی که قرار بود گوشت های نذری و غذای گرم در بین مردم مناطق محروم رودبار جنوب توزیع کنند، همکاری کردیم.

 

وی در خاتمه یادآور شد: پیش از این نیز در ایام کرونایی و به مناسبت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، مراسم عزاداری به صورت مجازی و زنده از طریق اینستاگرام برگزار کردیم که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.

پایان پیام/ 586